Ερευνητικές Εργασίες A΄τετραμήνου

 

 

ΤΜΗΜΑ

ΔΙΔΑΣΚΩΝ          ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ PROJECT

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ

Α1

Μανωλάς Δημήτρης ΠΕ12.01

Ποια είναι τα κριτήρια και ποια η σημασία της επιλογής του επαγγέλματος για την μελλοντική ζωή του εφήβου.

Α και Β

Α2

Ζαμπέτας Μάνος ΠΕ11

Τρόποι Ελέγχου του στρές.

Α και Γ

Α3

Μανωλάς Δημήτρης ΠΕ12.01

Η τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης (3D printing).Σε ποιους τομείς και με ποιους τρόπους εφαρμόζεται.

Β και Γ

Α4

Χατζηγιατρουδάκη Ειρήνη 

ΠΕ 20

Βία

Α

Α5

Δήμου Άννα ΠΕ06

Η εκπαίδευση στον Κινηματογράφο

Α και Γ

B1

Ζαμπέτας Μάνος ΠΕ11

 

Αθλήματα και δραστηριότητες στο βουνό

Γκαι Δ

B2

Κουρτέση Μαριάννα ΠΕ02

Ο φαύλος κύκλος των ναρκωτικών

Α

B3

Μανωλάς Δημήτρης         

ΠΕ12.01

 

Τρόποι πρόληψης/μείωσης της εγκληματικότητας.

Α

B4

Μανωλάς Δημήτρης

ΠΕ12.01

Το χιούμορ ως μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας. Ποιές είναι οι επιδράσεις του στην καθημερινότητα των εφήβων;

Α και Γ

 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ

Α: Aνθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες

Β : Φυσικές Επιστήμες ,Μαθηματικά και Τεχνολογία

Γ : Τέχνες και Πολιτισμός

Δ: Περιβάλλον και Αειφορία

 Περιλήψεις ερευνητικών εργασιών Α' τάξης

Α1. Ποια είναι τα κριτήρια και η σημασία  της επιλογής του επαγγέλματος για την μελλοντική ζωή του εφήβου.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν  την επιλογή του επαγγέλματος και η σημασία τους. Η δημιουργία γνωστικών προϋποθέσεων στους μαθητές για τον σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό τους.

Α2.τρόποι ελέγχου του στρές. 

Οι μαθητές θα  γνωρίσουν  τρόπους ελέγχου του στρές και θα ασκηθούν σε αυτούς.   Έτσι θα βελτιώσουν την απόδοσή τους στο σχολείο αλλά και στους υπόλοιπους τομείς της ζωής τους. Αποκτούν με αυτόν τον τρόπο ένα όπλο απέναντι στην αγχωτική καθημερινότητα.

Α3 .Η τεχνολογία της τρισδιάστατης (3 Dprinting).Σε ποιους τομείς και με ποιους τρόπους εφαρμόζεται.

Γνωριμία των μαθητών με την τεχνολογία του 3-Dprinting,η οποία καθιστά εφικτή την παραγωγωγή ενός τρισδιάστατου αντικειμένου αφού πρώτα αυτό σχεδιαστεί σε ένα οποιδήποτε 3-DCAD  πρόγραμμα.

Α4  Βία

Η καταγραφή των μορφών βίας,καθώς και ο προσδιορισμός των αιτιών, των επιπτώσεων και των τρόπων αντιμετώπισής της

Α5 Η επαίδευση στον κινηματογράφο.

Πως προβάλλεται  η εικόνα των εφήβων και τα εκπαιδευτικά θέματα στον κινηματογράφο. Πως αντιμετωπίζονται στις ταινίες θέματα όπως η βία,ο ρατσισμός,ο εφοβισμός στο σχολείο αλλά και η επιτυχία ή η αποτυχία στους στόχους των εφήβων και οι σχέσεις τους με τους διδάσκοντες.

 

Περιλήψεις εργασιών Β΄τάξης

B1. Αθλήματα και δραστηριότητες στο βουνό.

Η άσκηση στην φύση και ιδιαίτερα στο βουνό, με πεζοπορία ,ορειβασία συλλογή μανιταριών κ.λ.π    βοηθάει τον μαθητή να κατανοήσει την σημασία  και την αξία του φυσικού περιβάλλοντος και να το σεβαστεί ώστε να το διατηρήσει. Ο ψυχαγωγικός και θεραπευτικός ρόλος της άσκησης στο βουνό.

Β2.Ο φαύλος κύκλος των ναρκωτικών.

Οι τραγικές συνέπειες του φαύλου κύκλου των ναρκωτικών  για τα άτομα και τις οικογένειές τους και τρόποι αποφυγής αλλά και αντιμετώπισης της κατάστασης.

 

Β3.Τρόποι πρόληψης/μείωσης εγκληματικότητας.

Γιατί κάποια άτομα οδηγούνται στο έγκλημα και κάποια άλλα όχι; Γιατί υπάρχει εγκληματικότητα; Υπάρχει το  «τέλειο έγκλημα»;  Ποιοι είναι οι παράγοντες της  μη εξιχνίασης ενός εγκλήματος;  Ποια είναι τα κατάλληλα μέτρα μείωσης της εγκληματικότητας;

Β4.Το χιούμορ ως μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας.Ποιές είναι οι επιδράσεις του στην καθημερινότητα των εφήβων;

Η σύλληψη των θεμάτων της ζωής από την αστεία και κωμική πλευρά τους,με έξυπνο και πνευματώδη τρόπο και πως αυτή αποτυπώνεται στην λογοτεχνία,το θέατρο κ.λ.π.Το χιούμορ σαν μορφή επικοινωνίας με πολλαπλές αναγνώσεις.