special needs

Τα σχολεία μας σήμερα απαρτίζονται από ετερόκλητους μαθητές, με ξεχωριστές δυνατότητες και πολυπολιτισμικό χαρακτήρα. Για αυτό το λόγο είναι χρήσιμο και επιτακτικό να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε τη μοναδικόητα του καθενός από αυτούς.

Στα πλαίσια της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας στον άξονα που αφορά την ενδοσχολική επιμόρφωση και έχει ως συγκεκριμένο θέμα τις μαθησιακές δυσκολίες, οργανώθηκε σχετική επιμόρφωση στις 4 Απριλίιου στα πλαίσια της "Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης". Μέσα από αυτή, οι συνάδελφοι γνώρισαν βασικά χαρακτηριστικά των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών, του Αυτιστικού Φάσματος και της Διαταραχής Ελλειματικής Προσοχής - Υπερκινητικόητας καθώς επίσης και τρόπους τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν στη σχολική τάξη με σκοπό να συμπεριληφθεί κάθε μαθητής στην μαθησιακή διαδικασία.

Επιμορφωτές: κ. Βατίστας, ΠΕ02, κ. Κάκκα, ΠΕ02 και κ. Σπαθαριώτου, ΠΕ04