Οι υποψήφιοι οι οποίοι κατέχουν πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις Τμημάτων/ Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να εισαχθούν, σύμφωνα και με την Φ.253/143554/Β6/12-11-2010 (ΦΕΚ 1794 Β΄) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, από την Παρασκευή 16 Μαΐου μέχρι και Δευτέρα 26 Μαΐου 2025.
Για το ΦΕΚ, πατήστε εδώ.
Η Ομάδα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Σχολείου μας είχε τη χαρά να απολαύσει "τα μαγικά μονοπάτια της ενσυνείδησης" στην Ευρυτανία, φιλοξενούμενη από το ΚΕΠΕΑ Καρπενησίου, απολαμβάνοντας σαγηνευτικές διαδρομές στα υπέροχα δάση, τα ποτάμια και τους καταρράκτες! Ευχαριστούμε τον εμψυχωτή και υπεύθυνο του Προγράμματος, κ. Μανώλη Κοπανάκη!
Συνοδοί καθηγητές: κ. Γατσούλης, κ. Ζαμπέτας, κ. Κλημεντίδου
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, εκδόθηκε εγκύκλιος σχετικά με τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2025-2026.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Α΄ Φάση Υποβολής
➢ Για τους μαθητές/τριες Α/θμιας Εκπαίδευσης που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2025-2026 από Προνήπιο έως και ΣΤ΄ Δημοτικού (δηλαδή που κατά το τρέχον σχολικό έτος φοιτούν έως και την Ε΄) η περίοδος υποβολής αιτημάτων ορίζεται από τη Δευτέρα 12/05/2025* έως και την Παρασκευή 20/06/2025* (λήξη διδακτικού έτους).
➢ Για τους μαθητές/τριες Β/θμιας Εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένων και αυτών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α΄ Γυμνασίου (δηλαδή που κατά το τρέχον σχολικό έτος φοιτούν στην ΣΤ΄ Δημοτικού) η περίοδος υποβολής αιτημάτων ορίζεται από τη Δευτέρα 09/06/2025* έως και τη Δευτέρα 30/06/2025* (λήξη διδακτικού έτους).
Β΄ Φάση Υποβολής
Η δεύτερη φάση υποβολής αιτημάτων ορίζεται από τη Δευτέρα 01/09/2025* έως και τη Δευτέρα 20/10/2025* και για τις δύο βαθμίδες (Α/θμια και Β/θμια).
Για την εγκύκλιο και περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
Επιπλέον, μετά από ερωτήματα που τέθηκαν στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης - Τμήμα Β’ του ΥΠΑΙΘΑ διευκρινίζεται ότι:
Α) η πληροφορία περί της 1ης διάγνωσης του νοσήματος δύναται να αντλείται από τον/την γονέα/κηδεμόνα και στην περίπτωση που η γνωμάτευση/βεβαίωση μέσω ΗΔΙΚΑ έχει εκδοθεί και μετά την 8η Μαΐου (ημερομηνία έκδοσης της εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘΑ) μέχρι και τη λήξη της Α΄ Φάσης υποβολής αιτημάτων, δηλ. μέχρι τις 20/06/2025 για την Α/θμια Εκπαίδευση και 30/06/2025 για τη Β/θμια Εκπαίδευση,
Β) προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούν οι γονείς/κηδεμόνες, δύναται γνωμάτευση/βεβαίωση που έχει ήδη εκδοθεί εντός του 2025 και είχε αποσταλεί στην ΠΔΕ Αττικής ως δικαιολογητικό των τελευταίων Φάσεων για το σχολικό έτος 2024-2025, να αποτελέσει δικαιολογητικό και για τα αιτήματα της Α’ Φάσης υποβολής για το σχολικό έτος 2025-2026. Στην περίπτωση αυτή αρκεί η αποστολή μόνο του αντιγράφου της πρωτότυπης γνωμάτευσης/βεβαίωσης, από το οποίο μπορούν να αντληθούν και τα στοιχεία για τη συμπλήρωση του Πίνακα 3, και η οποία πρωτότυπη γνωμάτευση/βεβαίωση υπάρχει στη διάθεση της ΠΔΕ Αττικής.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Στο πλαίσιο της δράσης «Ενδυνάμωση Σχέσεων Σχολείου – Οικογένειας» και με την πολύτιμη συμβολή της ψυχολόγου του σχολείου μας, κας Εύας Ντασιακλή, δημιουργήθηκε ένας οδηγός με χρήσιμες συμβουλές προς τους γονείς και τους κηδεμόνες για τη διαχείριση του άγχους, ειδικά ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων που πλησιάζουν.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις αποτελούν για τα παιδιά μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις της σχολικής τους πορείας. Το άγχος που συχνά συνοδεύει αυτή την περίοδο είναι φυσιολογικό, αλλά μπορεί να γίνει δυσλειτουργικό αν δεν το διαχειριστούμε σωστά. Η υποστήριξη της οικογένειας παίζει καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση της ψυχραιμίας και της θετικής στάσης των μαθητών.
Στον οδηγό που ετοιμάσαμε θα βρείτε:
✅ Πρακτικές συμβουλές για το πώς να μιλάτε στα παιδιά σας αυτή την περίοδο.
✅ Τρόπους να ενισχύσετε την αυτοπεποίθηση τους.
✅ Στρατηγικές για την αποφυγή συγκρούσεων.
✅ Σημεία προσοχής ώστε να αναγνωρίσετε πότε το άγχος ξεπερνάει τα όρια και χρειάζεται ειδική βοήθεια.
Θυμίζουμε σε όλους ότι το σχολείο είναι δίπλα στους μαθητές αλλά και στις οικογένειες αυτή την περίοδο. Για οποιαδήποτε ανησυχία ή προβληματισμό, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ψυχολόγο μας ή στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.
ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ - Πατήστε εδώ.
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώθηκαν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίες ορίστηκαν ως έδρες για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., που θα διεξαχθεί από την Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025 μέχρι και την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025.
Για το περισσότερες πληροφορίες και το Δελτίο Τϋπου, πατήστε εδώ.
Με απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά ορίστηκε το 3ο ΓΕΛ Νίκαιας (Ακροπόλεως 53, Νίκαια τηλ. 210-4918241) ως Εξεταστικό Κέντρο του Ειδικού Μαθήματος των Αγγλικών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 για τα εξής σχολεία:
1ο ΓΕΛ Νίκαιας, 2ο ΓΕΛ Νίκαιας, 3ο ΓΕΛ Νίκαιας, 4ο ΓΕΛ Νίκαιας, 5ο ΓΕΛ Νίκαιας, 1ο ΕΠΑΛ Νίκαιας
Aναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας: www.hellenicpolice.gr συμπληρωματική προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων κατά το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ.
Για την προκήρυξη πατήστε εδώ.
Στις 28/4/2025 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επιμόρφωση από την Ομάδα Δράσης που ασχολείται με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στην οποία συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί κα. Σαββίδου Άννα, κα. Κατσούλια Δήμητρα, κ. Μαλέσκο Νίκο, κα.Tζαγκαράκη Μαριέττα και κα. Φραγκιά Λαυρεντία. Η επιμόρφωση, στην οποία συμμετείχαν αρκετοί εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ασχολήθηκε με τα εξής θέματα 1) Σχολική Βία και Εκφοβισμός και 2) Συμπερίληψη και Αυτισμός στην Γενική Εκπαίδευση.